torsdag 4 februari 2010

Studiebesöken, del 1 - the pics

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Ser ju nästan ut som Island från alla ställena med all snö ju. Blev orolig ni inte fått något gjort då ni inte skrivit på några dagar. Hur gick det i Köpenhamn för Simon och det danska språket? Behövde ni tolk? ;)

    SvaraRadera
  2. Nämen tjenare Calle! Haha, ja visst kan man tycka att det ser ut som en sinnebild av vad Island innebär. Det måste höra till ovanligheterna att Skåne och Köpenhamnsområdet är täckt av så mycket snö under så lång tid. Till din förvåning kan jag meddela att vi varit svårt upptagna under den senaste veckan. Min Ipod har fått lida av beröringsbrist faktiskt - helt ärligt! Hur det gick för mig i Danmark överlåter jag nog till Martin att bedöma. Själv tycker jag att jag överträffade mig själv!

    SvaraRadera